Najczęściej zadawane pytania

Składanie zamówienia w naszym sklepie jest bardzo proste. Wystarczy, że klikniesz przycisk „KUP TERAZ” przy wybranym produkcie, a towar zostanie dodany do Koszyka. Następnie przejdź do składania zamówienia: wybierz interesującą Cię metodę wysyłki, wprowadź swoje dane i zaznacz metodę płatności. Następnie potwierdź zakup – jeśli zdecydowałeś się na skorzystanie z usług platform Tpay lub Przelewy24, zostaniesz przekierowany na stronę umożliwiającą dokonanie przelewu. Potwierdzenie zamówienia wyślemy na Twój adres mailowy.
Tak, aby anulować lub zmienić zamówienie, skontaktuj się mailowo z obsługą sklepu, wysyłając wiadomość na adres: biuro@bioelixire.com.

Możesz wybierać spośród kilku form dostawy:

  • Kurier DPD,
  • Kurier DPD – pobranie,
  • Kurier GLS,
  • Kurier GLS – pobranie,
  • Paczkomat InPost.

Koszt przesyłki zależy od wybranej formy dostawy oraz sposobu płatności (przelewem lub za pobraniem). Szczegółowy wykaz cen znajdziesz w zakładce METODY PŁATNOŚCI I DOSTAWA oraz przechodząc do Koszyka. Przy zamówieniach powyżej 149 zł wysyłka jest darmowa!

Tak, istnieje możliwość odbioru osobistego zamówienia w sklepie stacjonarnym pod adresem: ul. Wejherowska 24, 60-446 Poznań (Poznań-Jeżyce).
Podczas składania zamówienia możesz wybrać kilka metod płatności: przelew tradycyjny, za pośrednictwem platform Tpay i Przelewy24 oraz za pobraniem.
Tak, wystarczy, że poprosisz o to w komentarzu do zamówienia i podasz dane do faktury.
Kupon rabatowy to specjalny kod – po jego wprowadzeniu w polu „Kupon rabatowy” w zakładce Koszyk podczas zakupów naliczony zostanie rabat. Kody są częścią prowadzonych przez nasz sklep akcji promocyjnych, bywają też udostępniane przez współpracujących z nami influencerów, którzy publikują je za pośrednictwem swoich kont na portalach społecznościowych.
Zwrotu produktu możesz dokonać w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu jego dostawy pod warunkiem, że nie został użyty, a oryginalne opakowanie nie uległo zniszczeniu. Jak przebiega procedura? Wystarczy, że zgłosisz mailowo chęć odstąpienia od umowy i wyślesz zwracany produkt na adres sklepu. Wszystkie szczegóły dotyczące zwrotów znajdziesz w zakładce REKLAMACJE I ZWROTY.
W razie jakichkolwiek problemów z produktem (np. jeśli otrzymasz wadliwy towar lub niezgodny z zamówieniem) jak najszybciej skontaktuj się z obsługą sklepu telefonicznie lub mailowo. Jeśli chcesz złożyć reklamację, wyślij na adres: biuro@bioelixire.com zgłoszenie reklamacyjne i postępuj według instrukcji, które znajdziesz w zakładce REKLAMACJE I ZWROTY.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Napisz do nas, czekamy na Twoje pytania: bioelixire@gestewlosy.pl