Procedura reklamacyjna
Zgłoszenie reklamacyjne należy przesłać drogą mailową na adres: biuro@bioelixire.com niezwłocznie po stwierdzeniu wady produktu. W wiadomości opisz dokładnie okoliczności zauważenia lub wystąpienia problemu wraz z datą, określ swoje oczekiwania (zwrot pieniędzy, wymiana produktu na nowy) i podaj swoje dane kontaktowe. Następnie wyślij towar na adres sklepu.
Odpowiemy na zgłoszenie w ciągu 14 dni kalendarzowych od jego otrzymania – w przypadku uznania reklamacji zwrócimy Ci koszty wysyłki.
ZWROTY
Procedura zwrotu towaru
Zwrotu towaru zakupionego za pośrednictwem sklepu internetowego można dokonać w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu dostarczenia przesyłki. W tym terminie należy wysłać drogą elektroniczną na adres mailowy naszego sklepu: biuro@bioelixire.com oświadczenie o odstąpieniu od umowy, a także nadać przesyłkę – jeśli nie dotrze do nas przed upływem wyznaczonego terminu, poprosimy o dostarczenie dowodu jej nadania.
Zwrotu środków dokonujemy automatycznie przy użyciu takiego sposobu płatności, jaki został wybrany podczas zakupów, chyba że w oświadczeniu wyraźnie zaznaczysz, jaką formę wypłaty preferujesz. Zostanie ona zlecona, kiedy otrzymamy zwracany towar.
W razie jakichkolwiek pytań, pozostajemy do dyspozycji – możesz skontaktować się z nami mailowo lub telefonicznie! Szczegóły dotyczące zwrotów i reklamacji zostały opisane w Regulaminie sklepu.
NEWSLETTER
Chcesz być na bieżąco z naszą ofertą i aktualnymi promocjami? Zapisz się do newslettera